Skip to main content
Hey Simyo,



Ik vroeg me af hoe de 'gratis' MB's werken in de internetbundel.

Mijn bundel bestaat namelijk uit 2000 MB's plus 1000 gratis. Wanneer ik op de 'mijn verbuik' pagina kijk, zie ik dat ik toch meer betaal als ik over de 2000 MB's zit.



Ik had verwacht dat wanneer ik over de 2000 MB's zou zitten de 1000 gratis MB's van start gingen...

En ik dus niet buiten mijn bundel betaal voor elke MB internet. Omdat deze dus gratis in de bundel zitten.



Zouden jullie mij dit kunnen uitleggen? Het is namelijk erg verwarrend.

Bovendien heb ik nu het gevoel dat ik meer betaal dan nodig is.



Gr, Sjors
Hoi Sjors001,



Welkom op het Simyo forum! :D



Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat je teveel betaalt. De bundel 2000 MB + 1000 MB gratis, bestaat niet. Ik zie dat je een bundel hebt van 1000 MB + 1000 MB gratis, dus 2000 MB in totaal. Vandaar dat je € 0,15 per MB gaat betalen zodra je 2000 MB verbruikt hebt.



Als het goed is, ontvang je ook een sms'jes op het moment dat je je maandelijkse bundel van in totaal 2000 MB verbruikt hebt, klopt dat? Zodra je deze sms'jes hebt gekregen, kun je ervoor kiezen om MB's bij te kopen. Je betaalt dan € 5,00 voor 500 MB. Je kunt er ook voor kiezen om de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uit te zetten op Mijn Simyo. Dit kan onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen. Je simkaart kan dan geen verbinding meer maken met mobiel internet, zodat je geen internetkosten buiten de bundel meer kunt maken.



Ik zie ook dat je bundels per 1 december gewijzigd zijn. Je hebt dan een internetbundel van 2000 MB + 1500 MB gratis, dus 3500 MB in totaal.



Is het nu iets duidelijker voor je?



Groetjes,

Samantha
Hey Samantha,



Bedankt voor de respons.



Ik was onder de indruk dat het 2000 MB's plus 1000 MB was i.p.v. INCLUSIEF.



Heb geupgrade naar een pakket dat beter aansluit op mijn verbruik.



Thx!
Hoi Sjors001,



Zo te zien heeft er ergens miscommunicatie plaatsgevonden. Dat is wel jammer :(



Heel goed dat je je internetbundel hebt aangepast. Nu zul je hopelijk niet meer voor verrassingen komen te staan.



Als je nog andere vragen hebt, kun je deze altijd hier op het forum stellen :)



Groetjes,

Samantha

Reageer