Skip to main content
antwoord

Hoe/waar vink ik mijn wens voor de BTW-factuur aan?

• April 8, 2025
  • 4 reacties
  • 18 Bekeken

Ik zie in mn facturen wel n vermelding van “incl. BTW” maar daar heb ik voor mn zakelijke administratie niet genoeg aan, er moet een bedrag worden vernoemd.

Ik heb msch. dus mijn vinkje in het verleden al geplaatst, en dan is dit msch. t maximaal haalbare?

En als dat vinkje toch nog moet, waar vind ik dat dan?? Ergens in Mijn Simyo, vermoed ik, maar dan…?

Dank! Fransjan

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Waard log in in MijnSimyo, klik bovenin op instellingen, ga dan iets lager naar betaalgegevens en zet daar BTW factuur aan.

De eerstvolgende factuur per 1 mei zie je dan met BTW apart.

Wil je eerdere facturen alsnog met BTW hebben, kun je dat hier vragen, dan kan een moderator daar voor zorgen.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • April 8, 2025

Beste ​@Waard log in in MijnSimyo, klik bovenin op instellingen, ga dan iets lager naar betaalgegevens en zet daar BTW factuur aan.

De eerstvolgende factuur per 1 mei zie je dan met BTW apart.

Wil je eerdere facturen alsnog met BTW hebben, kun je dat hier vragen, dan kan een moderator daar voor zorgen.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • April 8, 2025

Hoi ​@Waard,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al volledig bent geïnformeerd door ​@JanD en wat hij zegt klopt helemaal! Mocht je BTW-facturen met terugwerkende kracht willen ontvangen kan ik dat voor je in orde maken. Laat het me dan even weten in een reactie. 

Heel erg bedankt ​@JanD voor je hulp!

Groetjes,
Seren

• auteur
  • Beginner
  • April 8, 2025

Dank!

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • April 9, 2025

Dank!

Graag gedaan ​@Waard

Omdat je vraag is beantwoord zal ik dit topic sluiten.

Mocht je een andere vraag hebben ​kun je altijd een nieuw topic openen!