Hoi,
Ik heb mijn betalingsachterstand vandaag voldaan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn mobielnr zsm weer aangesloten wordt?
Ik heb al een ticketnr aangevraagd:
Ticketnummer #188617
Met vriendelijke groeten,
GuerjayĀ
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum guerjay,
Jouw betaling is reeds verwerkt door onze financiƫle afdeling. Ook is je aansluiting opnieuw op het netwerk gezet. Indien je het toestel uit en vervolgens weer aan doet, kan je weer gebruik van je aansluiting maken.
Jouw betaling is reeds verwerkt door onze financiƫle afdeling. Ook is je aansluiting opnieuw op het netwerk gezet. Indien je het toestel uit en vervolgens weer aan doet, kan je weer gebruik van je aansluiting maken.
Hallo,
Ik ben nu ook afgesloten. Eergisteren heb ik de openstaande factuur voldaan aan IMNederland. Vandaag contact gehad met IMNederland en vandaag om 12.00 gaat het bericht naar jullie uit dat de rekening voldaan is. Nu is mijn vraag: moet ik dan nog 2 dagen wachten voordat ik aangesloten wordt of gaat dat iets sneller. Anders zou het 4 dagen zijn ipv 2 zoals aangegeven in de mail van Simyo. Ik begrijp dat het mijn eigen schuld is. Je hebt pas door hoe erg je iets mist als het er niet meer is.
Mijn nummer is 06 82003803
Met vriendelijke groet,
C@ndy
Ik ben nu ook afgesloten. Eergisteren heb ik de openstaande factuur voldaan aan IMNederland. Vandaag contact gehad met IMNederland en vandaag om 12.00 gaat het bericht naar jullie uit dat de rekening voldaan is. Nu is mijn vraag: moet ik dan nog 2 dagen wachten voordat ik aangesloten wordt of gaat dat iets sneller. Anders zou het 4 dagen zijn ipv 2 zoals aangegeven in de mail van Simyo. Ik begrijp dat het mijn eigen schuld is. Je hebt pas door hoe erg je iets mist als het er niet meer is.
Mijn nummer is 06 82003803
Met vriendelijke groet,
C@ndy
Beste C@ndy,
Wij hebben de betaling van IMN binnengekregen. De aansluiting is gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit en weer inschakelt kan je weer gebruik maken van je aansluiting.
Groetjes,
Arie
Wij hebben de betaling van IMN binnengekregen. De aansluiting is gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit en weer inschakelt kan je weer gebruik maken van je aansluiting.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.