Skip to main content

.

Hallo, 

graag ontvang ik mijn gespecificeerde facturen van 2022 en 2023 per mail. (Graag incl de telefoonnummers waar contact mee is geweest.)

mvg Marian

Hoi @Marianismijnnaam,

Bedankt voor je bericht. Wij kunnen de gespecificeerde facturen per e-mail naar je toesturen. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer waarvan je de facturen wilt ontvangen? Dan zorg ik ervoor dat je de facturen deze week nog per mail zult ontvangen. 

Groetjes,
Seren

Hallo hoe kan ik mijn oude facturen/belgegevens opvragen ?

Hallo @foufe via de bekende Simyo-kanalen kun je oude facturen opvragen, ‘jonge’ oude facturen kun je binnen de app of website MijnSimyo terugzien en downloaden. Als je oudere facturen nodig hebt die niet meer in je overzicht staan even met Simyo contact opnemen.

Je kunt alleen de financiële gegevens op de facturen zien, de gedetailleerde belgegevens niet meer i.v.m. de privacywetgeving.

Hoi @foufe,

Bedankt voor je bericht.

Hallo @foufe via de bekende Simyo-kanalen kun je oude facturen opvragen, ‘jonge’ oude facturen kun je binnen de app of website MijnSimyo terugzien en downloaden. Als je oudere facturen nodig hebt die niet meer in je overzicht staan even met Simyo contact opnemen.

Je kunt alleen de financiële gegevens op de facturen zien, de gedetailleerde belgegevens niet meer i.v.m. de privacywetgeving.

Deze uitleg klopt helemaal. Wij slaan het verbruik niet langer dan zes maanden op. Facturen van meer dan zes maanden geleden bevatten om deze reden dus geen specificatie van je verbruik. Bedankt voor je hulp! @JanD 

Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik kan de facturen dan naar je mailen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer