Skip to main content
Ik ben al heel wat jaartjes een tevreden klant. Ik heb bij instellingen altijd het internetten uit staan, werk alleen met Wifi. Nu krijg ik op mijn faktuur internet kosten buiten mijn bundel, dit is op een dag (22-11-2016) gebruikt? Bij mijn instellingen zag ik dat het aanstond, dit heb ik zelf niet, nooit aangezet. Hoe kan dat??
Hey Yvonne,



wat vervelend dat dit is gebeurt.

Als eerste is het waarschijnlijk mogelijk om een gepaste schikking te maken met de moderators van Simyo die zullen reageren en met jou een oplossing zoeken.



Als tweede zou ik sterk adviseren om als je toch nooit data wil gebruiken het dan uit te zetten op netwerk niveau.

Dit doe je dor Mijn Simyo>Instellingen>netwerkinstellingen en dan Internet op je mobiel in Nederland uit zetten.



Groet Paul.
PaulH, Ik heb het via instellingen inderdaad nu uitgezet, dus gaat het niet meer gebeuren!? T is het dubbele bedrag van wat ik normaal betaald. Dank voor de reactie.
Hoi Yvonnegeijsel,



Wat vervelend dat je internetkosten hebt gemaakt.



Ik heb even je aansluiting erbij gepakt en zie dat je je internet op 10 maart hebt aangezet. Dit is dezelfde maand dat jij je Simyaardag cadeau hebt gekregen. Om deze te kunnen gebruiken, was het nodig om je internet optie aan te zetten. Hierna heb je de optie niet meer uitgezet. Dit is de reden dat 3G gewoon nog mogelijk was!



Je hoeft je verder geen zorgen te maken. Wanneer je optie uitstaat, zal het niet meer gebeuren dat er kosten worden gemaakt voor het gebruik van het internet. Er is nu namelijk geen 3G meer mogelijk, en al je internet gaat nu via de WiFi.



Is het zo wat duidelijker voor je?



@PaulH bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
Oh dat kan inderdaad kloppen, het is nu uit. Wel jammer van de extra kosten. Maar ben weer war wijzer geworden. Dank je. Gr. Yvonne
Hoi Yvonnegeijsel,



Mooi dat er niet iets fout is gegaan en het toch allemaal klopt. Als je hier, of ergens anders nog vragen over hebt, weet je ons te vinden!



Groetjes,

Caspar

Reageer