Skip to main content
Sinds gisteren heb ik een nieuw abonnement bij Simyo. Ik begon met 19 minuten, wat logisch is omdat het bijna einde van de maand is,maar nu zie ik dat ik nog maar 14 minuten over heb en ik heb niet gebeld en ook geen SMS verstuurd.. Hoe kan dit?

Ik lees op het forum dat dit vaker gebeurd. Ook bij mijn partner is dit al eerder gebeurd. Leg uit, anders wordt het heel snel een nieuwe provider uitkiezen voor mij.
...Leg uit, ......



:? Vraag je nu iets? Merkwaardige manier van vragen..... Ook niet zo heel erg netjes. Vind je niet?



Nou, vooruit dan, ik zal toch proberen je 'vraag' te beantwoorden. Het verbruik werd niet juist weergegeven in de app.

Zie: https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/opgelostweergave-bundelverbruik-mijn-simyo-app-28320



Heb je hier wat aan gehad?
Hoi dannysan, welkom op ons forum.



Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Factuur.



Het is begrijpelijk dat RicoK je naar het topic over het weergave issue in de app verwijst, maar daar zit niet het probleem de oplossing.

In je verbruiksgegevens zie ik 5 smsje staan die op de volgende tijdstippen verstuurd zijn:

2015-05-26 17:33:08

2015-05-26 17:33:09

2015-05-26 17:34:43

2015-05-26 17:34:43

2015-05-26 17:34:44

Deze zijn verstuurd naar een nummer dat eindigt op 99

Je kunt dit zelf ook terugzien op Mijn Simyo, tabblad Verbruik.



Heb ik zo duidelijk uitleg gegeven?
RicoK moet ook begrijpend leren lezen. Hoe kan dit? Is een vraag. Leg uit is gebiedende wijs.

Ik houd de komende tijd het verbruik goed in de gaten. Meer kan ik niet doen. De smsjes heb ik namelijk niet zelf verstuurd.
Hoi dannysan,



Goed dat je het in de gaten houdt. Als je zelf de sms'jes niet hebt gestuurd, dan kun je het beste ook je telefoon laten nakijken. Normaal gesproken hoor je daar namelijk het sms'je terug te zien.



Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Reageer