Skip to main content
L.S.



Sinds september krijg ik excorbitant hoge rekeningen terwijl ik AMPER van mijn telefoon gebruik maak ! Laat staan van internet !!

Over october moet ik zelfs een rekening betalen van maar liefst € 178 !!!!! Dit is ECHT onmogelijk en ik kom er ook nog eens flink mee in de problemen daar ik onder bewindvoering sta !!

Ik hoop op een uitdraai over september en october ! Ik wil dat dit uitgezocht gaat worden !!

Ik hoop snel van U te vernemen !!

Met vriendelijke groet.



John Reijnders.
Hoi John0,



Als je geen internet gebruikt, update jou telefoon de apps?

als dit automatisch gebeurd, dan gebruikt het veel MB's.



om dit te stoppen moet je naar de internet browser gaan:

(explore (windows iOS, chrome (android))).

Daarna de updates laten doen via Wifi alleen of handmatig

om zo te voorkomen dat het hoog oploopt.



Verder kan ik je niet helpen met dit probleem. Hopelijk reageer er een moderator

die daar toegang heeft meer over je probleem.



Groetjes De Tijger
Hey john,



dit kan door heel veel dingen komen, voor nu zou ik je data uitzetten totdat je zeker bent dat je de oorzaak weet.

Dat kan door middel van een app, ik gebruik dataEye. Daarmee kun je elke app afzonderlijk je data laten gebruiken of het beste niet gebruiken.



Daarnaast kun je realtime zien hoeveel data je hebt verbruikt.



Groet Paul.
Hoi john0,



Jeetje, wat vervelend dat je laatste rekeningen zo hoog uitvallen! Ik kan je hier helaas geen uitdraai van opsturen maar ik heb goed nieuws: je kunt namelijk zelf je verbruik inkijken op je Mijn Simyo. Daar kun je alle informatie vinden en daar kun je zien wat je nou precies buiten je bundel hebt gedaan.



Ik heb zelf ook even nagekeken en zie dat je in beiden maanden te veel hebt gebeld en te veel internet hebt verbruikt. Vooral door het bellen zijn er veel extra kosten bijgekomen.



Ik wil je vooral aanraden om goed je verbruik in de gaten te houden. Zo weet je hoeveel je belminuten en MB's je nog over hebt tot het einde van de maand. Je nieuwe bundels beginnen altijd op de 1e van de maand. Verder is het wellicht handig om je bundels te verhogen. Zo is er minder kans op buitenbundelkosten!



Heb je hier nog vragen over?



PS: Ik heb je bericht aangepast en de persoonlijke gegevens verwijderd, zodat deze niet openbaar te zien zijn!



@PaulH bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar

Reageer