Skip to main content
Hallo,



Ik heb op 30 juli een gesprek gevoerd met een persoon via mijn mobiele telefoon van ongeveer 3 minuten. De rest van de maand Juli heb ik geen een keer gebeld. Nu zie ik op mijn factuur een bedrag staan van 8,37 euro voor het bellen buiten de bundel. Na het bekijken van de factuurgegevens zie ik staan:



Gesprekken naar mobiele nummers: aantal: 1 uren: 02:00:00 € 8,37



Dit zou betekenen dat ik dus 2 uur zou hebben gebeld, dit klopt echter niet.

Het lijkt erop dat er een fout is gemaakt, dat er 2 uur is genoteerd i.p.v. 2 minuten.



Graag ontvang ik een reactie of hier naar gekeken kan worden. Ik hoor dan ook graag of de factuurgegevens kloppen.



Met vriendelijke groet,

Petra
Hoi Petra1, welkom op het forum van Simyo :)



Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum Factuur. Volgens mij past hij daar beter tussen.



Het gesprek van exact 2 uur zie ik ook terug in je verbruik. Ik heb contact opgenomen met een netwerkspecialist van KPN, en een verzoek ingediend om na te gaan of er bijzonderheden te zien zijn.

Ik hoop dat dat nog kan, aangezien het alweer een tijdje geleden is.



Zodra er een reactie komt op mijn verzoek, laat ik het je hier weten.
Hi Petra1,



Vanmorgen kreeg ik bericht van de KPN netwerkspecialist die ik dit heb laten onderzoeken.

Het gesprek is teruggezocht en is in meerdere systemen teruggevonden. Dit houdt in dat het vanuit het 'netwerk is aangeleverd'. De verbinding van 2 uur is dus echt geregistreerd geweest.

Dát het dan 2 uur is geweest lijkt op toeval te berusten.



Ik vind het jammer je niet beter te kunnen berichten.

Reageer