Beste,
Ik ben nu jaren lid bij Simyo en heb nul klachten ervaren.
Echter wil ik nu wel degelijk aan de bel trekken. Afgelopen nacht heb ik een rekening van ruim 300 euro opgebouwd. Dit omdat ik buiten mijn internet bundel ben gegaan. Dit was allemaal mijn eigen schuld, schijnbaar was de wifi uit in mijn huis, dus jullie staan volledig in jullie recht om mij 300 euro extra te factureren. Het lastige ervan is dat mijn nummer geblokkeerd is en dat ik eerst 100 euro moet betalen om de blokkering er af te krijgen.
Echter heb ik een abonnement van 15 euro per maand, en nu ervaar ik dus dat Simyo van mening is dat het niet mogelijk moet zijn dat men in een uur tijd nog eens een extra rekening van 100 euro moet kunnen opbouwen. Op het internet lees ik dat dit vaker gebeurd bij Simyo. Dus nu heb ik wat vragen.
1. Hebben jullie een coulantie regeling? De extra gemaakte kosten zou ik graag kwijt willen schelden door Simyo. In mijn historie is ook duidelijk te zien dat ik nooit zo ver buiten mijn bundel ga, dus duidelijk het geval van een domme fout. Mijn fout natuurlijk, maar heb ik de mogelijkheid tot kwijtschelding?
2. Wat doet Simyo eraan om te voorkomen dat ik volgende maand niet weer per ongeluk buiten mijn bundel ga? Ik ga natuurlijk zelf beter opletten!
Met vriendelijke groet,
Marcel