Skip to main content

.

Dag Simyo,

Sinds jaar en dag ben ik al klant bij jullie, en nu opeens uit het niets krijg ik bericht dat mijn simkaart geblokkeerd is wegens torenhoog internet verbruik. Op een periode van pak en beet een uur of 1,5 is er schijnbaar via mijn account voor €3500,- (!!!!!) aan internet verbruikt. En dit terwijl ik op een bbq was, waar mijn telefoon met alle apps gesloten in mijn broekzak zat. Misschien kunnen jullie je voorstellen dat ik het hier niet per se mee eens ben…… 

Kunnen we dit zsm oplossen…

Hallo @Stefan1987 binnen je telefoon kun je zien welke apps dat verbruikt hebben.

Als het een Android telefoon is kun je daar  een slot op zetten bij einde maandbundel en op wifi overgaan of een bundel bijkopen.

Morgen kun je even bellen of anderszins voor een betalingsregeling.

Hoi @Stefan1987,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, wat balen dat er zulke hoge kosten zijn gemaakt! Daar zal je vast van geschrokken zijn. 

Het kan altijd voorkomen dat er onbewust internet wordt verbruikt. Denk bijvoorbeeld aan een update of het synchroniseren van foto's en video's. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Bedankt voor je reactie @JanD! Dit kan prima worden opgepakt via het forum 😊

Groetjes,
Amy

Reageer