Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Sinds jaar en dag ben ik al klant bij jullie, en nu opeens uit het niets krijg ik bericht dat mijn simkaart geblokkeerd is wegens torenhoog internet verbruik. Op een periode van pak en beet een uur of 1,5 is er schijnbaar via mijn account voor €3500,- (!!!!!) aan internet verbruikt. En dit terwijl ik op een bbq was, waar mijn telefoon met alle apps gesloten in mijn broekzak zat. Misschien kunnen jullie je voorstellen dat ik het hier niet per se mee eens ben……
Bedankt voor je bericht. Jeetje, wat balen dat er zulke hoge kosten zijn gemaakt! Daar zal je vast van geschrokken zijn.
Het kan altijd voorkomen dat er onbewust internet wordt verbruikt. Denk bijvoorbeeld aan een update of het synchroniseren van foto's en video's. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Bedankt voor je reactie @JanD! Dit kan prima worden opgepakt via het forum 😊.
Bedankt voor je bericht. Jeetje, wat balen dat er zulke hoge kosten zijn gemaakt! Daar zal je vast van geschrokken zijn.
Het kan altijd voorkomen dat er onbewust internet wordt verbruikt. Denk bijvoorbeeld aan een update of het synchroniseren van foto's en video's. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Bedankt voor je reactie @JanD! Dit kan prima worden opgepakt via het forum 😊.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.