Skip to main content
de telefoon van mijn vrouw is vanmiddag geblokkeerd . Reden is :in een dag periode zou gebeld zijn voor een bedrag van min. 229 euro . Dit is [email]onmogelijk@i[/email] !

Met de telefoon wordt sporadisch gebeld , geen internet bezocht , alleen in familie verband ge-appd.Ik  google en kom de klacht al meer tegen.

De telefoon is nu afgesloten , wat als onprettig wordt ervaren .De Service afdeling is op zondag niet te bereiken. 

Graag zou ik willen weten , wat er aan de hand is . De rekenning zomaar betalen is niet een optie gezien het feit , dat mijn vrouw dit niet

heeft veroorzaakt .
Vervelend en ook heel begrijpelijk dat jullie hierdoor bijna door le plafond gaan.

Maar morgen zijn de moderators er weer.

Kan je echtgenote in haar "mijn Simyo" even kijken naar welke nummers zij voor min. 229 euro  gebeld zou hebben?

Tab "Verbruik" dan tab "December".



Sterkte met alles.
Hoi foorthuis1,



Welkom op het forum.



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'factuur', zo houden we het lekker overzichtelijk.



Wat een vervelende situatie. Ik zie aan je aansluiting dat er al contact is geweest met één van mijn collega's. Hieruit bleek dat het ging om een gesprek van 15 uur. Nu onstaat zo'n lang gesprek alleen als beide partijen niet ophangen. Of er moet aan beide kanten van de lijn een hele ingenieuze broekzak zijn;)



Is je vraag zo beantwoord?

Reageer