Skip to main content
Hallo allemaal,



Ik ben in oktober op vakantie geweest en heb twee keer MOETEN bellen naar nederland, ik wist dat dat duur zou uitpakken maar dit had ik toch niet verwacht.

Buiten me bundel heb ik 30,- nog wat verbruikt, dat kan best kloppen het waren gesprekken van wel 10 minuten, maar binnen me bundel heb ik ook bijna 30,-  verbruikt en dat begrijp ik niet. Ik heb een abbonement van 15,- per maand en ik heb gewoon netjes binnen me bundel gezeten, hoe kan dit dan toch bijna 30,- zijn?



Snapt iemand het?



groetjes, jamie 
Alleen een moderator kan je verbruik bekijken, maar ik kan al vast wel zeggen dat de bundels die je hebt niet buiten Nederland gelden. Dus alles wat je in het buitenland doet met je telefoon is onderhevig aan de tarieven zoals hier vermeld:



https://www.simyo.nl/tarieven/sim-only?tag=Buitenland%20tarieven





Zoals je ziet hangen de kosten af van het land waar je je bevindt, en met name de zone. Gewapend met deze kennis zou je je kosten moeten kunnen begrijpen.
Hoi jjamiejj, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb dit topic met je vraag in het subforum Factuur gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.



Eigenlijk heb je helemaal gelijk als jet gaat om je verbruikskosten. Ongeveer €30 aan kosten vanwege telefoongesprekken in het buitenland en een abonnement van €15 per maand.

Alleen gaat het hier om je eerste factuur. Daarin zijn je eerste twee maanden aan abonnementskosten opgenomen.

Bekijk het filmpje achter de link maar, dan leg ik alles uit ;)



@Scotsman, dank je voor het meedenken!

Reageer