Skip to main content
goeiendag! ik ben zolangzamer hand , al aardig lang klant bij jullie , nou heb ik vorige maan mijn bundel drasties verhoogt , om geen rekening meer te krijgen ,  en nu kreeg ik net een mailtje , dat miijn nieuwe vactuur klaar stond , zodemieters et is wel 125 euro ?? vertel mij es hoe dit mogelijk is , het is hhet meeste voor internet ,  ,, maar dat kan nooit zo veel zijn ik schrok er van , dan kan ik even goed het abonoment weer verlagen als ik zulke rekeningen krijg!!

 gr jonathan  
Als ik jou was zou ik maar eens een app op je telefoon installeren die je verbruik bijhoudt.

Kan je een hoop geld schelen.
Hoi joniethan, welkom op het Simyo forum.



Ik zie inderdaad dat je je bundel hebt verhoogd. Van 1000 naar 1500 MB per 1 november. Het internetverbruik wat in de laatste factuur staat, is het verbruik van de maand oktober.

Toen had je nog de 1000 MB bundel en ben je daar met 380 MB overheen gegaan 😞 Dat is overigens niet de enige reden dat je zo'n hoge factuur hebt gekregen, je hebt die maand ook je belbundel volledig verbruikt. Ook die heb je inmiddels verhoogd.



Verder raad ik je aan om de tip van Martijn®️ op te volgen (Waarvoor dank!). Zo kun je altijd zien waaraan je MB's verbruikt worden.

Reageer