Skip to main content
Beste medewerker,



Nadat ik terug gekomen ben van vakantie, heb ik gelijk een bundel bij jullie gekocht van het internet!

Het was een bundel van 1000mb, maar omdat ik nog een extra jaar lid werd (ja na nooit klachten en problemen te hebben gehad) , werd deze verdubbeld, dus 2000mb!



Ik kreeg vanochtend een sms waarin stond dat mijn internetbundel voor 80procent verbruikt is, logisch want ik gebruik mijn mobiel ook regelmatig, vooral het internet dus.

Maar tot mijn grote, je kan wel zeggen: heeeeeeele grote, verbazing, kreeg ik net een ander smsje dat mijn nummer geblokkeerd is wegens te hoge telefoon kosten, namelijk 256euro.Uhhhhh whaaaat?!? Dit zou komen door het niet hebben van een internetbundel (want dat staat nu bij 'mijn factuur'') maar ik heb toch echt die bundel gekocht, want hoe kan het dat ik deze ochtend nog een berichtje kreeg dat ik hem voor 80procent verbruikt heb.... Natuurlijk heb ik hier een screenshot van gemaakt om aan te kunnen tonen dat ik het wel gekocht heb, voor als jullie die nodig hebben. Want hier snap ik dus totaal niks van. Het enige dat ik wel snap is dat ik dit bedrag natuurlijk niet moet betalen, maar hoe, daar heb ik jullie voor nodig!



Ik hoop dat jullie mij zsm kunnen helpen, want ik heb mijn telefoon wel gewoon nodig, vooral voor mijn werk (wel lekker rustig nu, dat scheelt haha)



Mvg en nog een fijne avond, Annika



Oja, ik bel jullie morgen ook nog wel even als het zo niet zo 1,2,3 opgelost kan worden!!
Hoi Annika12345,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat er zulke hoge kosten gemaakt zijn! Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan schrikt. Ik heb zojuist overlegd met mijn collega's, en te horen gekregen dat jij vanochtend gebeld hebt. Mijn collega heeft jouw beloofd dit voor je uit te zoeken, en dat is precies wat ze gedaan heeft. Ze heeft dit doorgezet naar de technische afdeling. Ik heb net ook overlegd met die afdeling, en we zien staan dat er geen internetbundel gekoppeld is aan jouw aansluiting. Kan dat kloppen? Ik zie staan dat jij op 31 maart je internetbundel verwijderd hebt. Sindsdien heb je geen internetbundel gehad.



De afgelopen maanden heb je ook af en toe buitenbundelkosten gemaakt, precies om deze reden: je had geen internetbundel. Dit was ook terug te zien op Mijn Simyo.



Het feit dat je desondanks die SMS-berichten ontving, was een fout van het systeem. Het systeem dacht dat jij nog een bundel had. Niet helemaal de bedoeling! Mijn excuses daarvoor!



Hoe is dit voor jou verlopen? Ik kan me goed voorstellen dat het ontvangen van de SMS'jes verwarrend geweest is, en dat je daardoor dacht een internetbundel te hebben. Ik ben benieuwd hoe jij dit ervoer.



Laat je 't weten?



Groetjes,

Jihane
Hey Jihane!!



Bedankt voor je antwoord!!!

Ik zet mijn internet bundel wel vaker uit, en later zet ik hem dan weer aan, dit omdat ik veel reis. Ik heb precies hetzelfde als vorige keer gedaan, en dan wordt er ook aangegeven dat de bundel gelijk actief is. Want er staat ook bij, als dit anders is en dus niet gelijk actief is. Maar dat was/is bij mij niet het geval.

En dat jullie het niet kunnen zien, is ook niet mijn fout geweest, want toen ik met uw collega sprak, heb ik ook gezegd dat ik mijn bundel voor volgende maand ook gewoon met 2gb heb staan, dit kon ik dus WEL zien, maar uw collega niet. Ik weet niet of dit nog steeds zo is?

En zoals u al zegt, het is een fout in jullie systeem, en dus niet in dat van mij. Want ik weet 100 procent zeker dat ik die bundel gekocht heb, en dan zal het wel heel toevallig zijn dat ik 'per ongeluk' zon smsje krijg!

En ik zou ook nog terug gebeld worden, na 2 dagen, maar heb gister geen telefoon gehad! Dit ook ivm met hoe het nu verder moet, en mijn nummer nog steeds geblokkeerd is en mijn 'werktelefoon' wel nodig heb!



Ik verwacht dat jullie vrijdag mijn probleem opgelost hebben!!



Met vriendelijke groet, Annika
Hoi Annika12345,



Dankjewel voor je reactie! Je geeft aan dat je zeker weet dat je een bundel hebt gekocht in die tijd. Dat kan niet helemaal kloppen. Je hebt je internetbundel van 1500 MB uit gezet op 31 maart 2016, en vervolgens heb je op 26 augustus 2016 een bundel geactiveerd van 2000 MB. Vier minuten later heb je die bundel overigens weer uitgeschakeld.



De enige fout in het systeem was dat jij SMS'jes ontving terwijl je geen internetbundel had. Daar bied ik mijn excuses voor aan, want ik kan me goed voorstellen dat dat verwarrend werkt! Echter was het ook mogelijk om op Mijn Simyo te zien dat je geen internetbundel had. Ik begrijp heel goed dat dit vervelend gelopen is, en ik wil dit heel graag voor je oplossen!



Ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met de telefonische afdeling. Mijn collega heeft aangeboden het bedrag voor je te vergoeden. Ben je akkoord gegaan hiermee? 🙂 Ik hoop dat je blij bent met de gevonden oplossing!



Wat vind je daarvan?



Groetjes,

Jihane
Hey Jihane,



Nogmaals bedankt voor de uitleg! :)



Ik had van uw collega begrepen, dat ze zou kijken of het helemaal kwijtgescholden kon worden, maar daar had ik nog geen antwoord op gehad! Wat fijn om dit berichtje te lezen en dat de beslissing dus is geworden dat het kwijt gescholden wordt!



Ik ben super blij met de gevonden oplossing, en wil jullie hier hartelijk voor bedanken!

En bedankt voor de snelle reactie!



MVG Annika 🙂
Hoi annika12345,



Enorm leuk om jouw bericht te lezen. Niets is beter dan een tevreden klant die wij hebben kunnen helpen.



Enorm graag gedaan namens Jihane!



Groetjes,

Ilias

Reageer