Wat enorm slecht wakker worden was zeg: 2 smsen en 2 emails van symio. In de gauwigheid zag ik iets van een afsluiting abonnement ivm hoog verbruik. Bij nader inspectie was bij de eerste email de rekening in een paar uur 105,48 euro en het abonnement was hierom geblokkeerd. enkele seconden later de volgende email met het bericht dat het abonnement was geblokeert ivm hooggebruik en dat de rekening inmiddels 254,91 euro bedroeg. Ik schrok met rot van dat bedrag en ben in de symio app gaan kijken: daar stond dat het bedrag dat betaald moet gaan worden ivm datagebruik buiten bundel, ruim 710 euro bedraagt.....!!!
Hoe kan dit. Ik ben al jaren klant bij simyo en al jaren ligt mijn telefoon snachts op het nachtkastje. Nog nooit heb ik problemen gehad. Nog nooit heb ik mijn bundel, dat bedraagt uit slechts 1000mb opgekregen. Dus ik vraag me nu af wat hier gebeurd is... En waarom kunnen deze kosten zo enorm hoog oplopen terwijl simyo op de site aangeeft het abonnement te blokkeren bij 100 euro gebruik.......... 😞