Door problemen met het internet en de televisie bij mijn moeder, zat zij zonder dat zij het door had niet op de wifi. Ze heeft op haar telefoon televisie gekeken en is daarbij in slaap gevallen. Hierdoor is zij dus flink over de bundel gegaan en heeft het waarschuwingsbericht niet gezien. Natuurlijk is het haar eigen schuld dat ze over de bundel is gegaan, maar hoe kan dit binnen één uur voor een bedrag van € 281,14 zijn?
Het eerste waarschuwingsbericht om 21.36 uur verstuurd en het 2e om 21.50 uur. In het eerste bericht zou ze € 100,- over de bundel zijn en in het 2e bericht al € 250,-.
Ze betaald normaal € 11,- per maand en komt nooit boven de bundel uit (heeft zelfs ruim over). Mijn voornaamste vraag is of hier een compensatie voor mogelijk is? Ze is er erg van overstuur en aangezien ik nergens zie dat ik een plafond in kan stellen, voelt ze zich er ook niet prettig meer bij dat dit in zo'n korte tijd zo enorm op kan lopen.
Ik hoor graag of we hier iets aan kunnen doen, zodat mijn moeder weer op een prettige manier het abonnement bij jullie voort kan zetten.