.

Beantwoord

Hoe kan mijn bundel ineens duurder zijn geworden?

  • 1 June 2015
  • 6 reacties
  • 170 Bekeken

Hallo, ik zag in "mijn Simyo" dat ik over de maand mei 2015 ineens 10,- zou moeten betalen voor mijn abonnement, terwijl dit altijd 8 euro is geweest. Ik heb géén aanpassingen in mijn bundel gedaan voor de maand mei 2015. Graag verneem ik hoe dit kan!! Zomaar 2 euro prijsverhoging zonder bericht????
icon

Beste antwoord door Ruud 3 June 2015, 11:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Is het bedrag wat recht staat en het totaal bedrag geeft van je bundels ook verhoogd? Mocht dat niet zo zijn, is er niks aan de hand. Anders is er toch echt een wijziging doorgevoerd.
Ik heb voor de maand mei niets gewijzigd, het abonnement loopt al een hele tijd zonder wijzigingen. Per 1 juni heb ik wel een grotere internetbundel, maar waarom ik in mei dan ineens 2 euro meer betaal voor hetzelfde abonnement is mij niet duidelijk....
Je betaald je bundels vooruit en je verbruik achteraf. Daarom betaal je in mei 2 euro meer want dat is de bundel van juni.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi elynasedai,

Leuk dat je je vraag hier stelt op het forum:)

Ik zie dat je het antwoord op je vraag al hebt gekregen van Raytje.(Dankjewel!)
Je hebt inderdaad je bundel verhoogd voor de maand juni. Dit zie je terug op de factuur van mei.
Je betaald je bundels vooruit en je verbruik achteraf.

Je kunt het betalen van bundels een beetje vergelijken met de huur van een huis. Dat betaal je ook altijd vooraf.;)

Dus op je factuur van juni zul je de kosten van de bundels van juli terug vinden. En de eventuele kosten buiten de bundel van de maand juni. Dit kun je ook terug vinden op de specificatie van de factuur.

Is alles je zo duidelijk?
Zeker! Bedankt 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Zeker! Bedankt :)
Graag gedaan 😳

Reageer