Skip to main content

.

hallo Simyo, 

 

Tot onze verbazing is afgelopen Vrijdag ons abonnement geblokkeerd geweest doordat blijkbaar hoge kosten gemaakt zijn via mijn internetbundel. Mijn vrouw gebruikt altijd WIFI, thuis en op werk. 

Ook is er geen SMS verstuurd waarin een waarschuwing is gegeven mbt internetgebruik. In September EUR 69,50 en in Maart EUR 148,87.

Gelukkig is inmiddels de blokkade opgeheven, maar waar de (extra) kosten vandaan komen is onverklaarbaar. Ik lees dat dit een algemeen probleem is, en hoop daarom op een passende oplossing. 

 

Mvg, 

 

  1. Bilgi

Hoi Tamer,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je in een korte periode veel kosten hebt gemaakt. Wij sturen automatisch twee waarschuwing sms'jes wanneer je 80% en 100% hebt verbruikt. Echter geef je aan geen sms te hebben ontvangen over je verbruik, ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij hiervoor een privé bericht kunnen sturen met je gegevens? 

Groetjes,

Seren 


Reageer