Hallo
Hoe kan ik nu over dec € 9.27 buiten bundel zien op de welkomstscherm-inlogpagina, terwijl er nog geen factuur van december is, en bij verbruik er absoluut geen buitenbundel getallen staan.Â
Bladzijde 1 / 1
Hoi mediapix,
De factuur over december komt rond de derde donderdag van januari online, maar er zijn al wel gegevens over december bekend natuurlijk 🙂. Ik zie dat je eind december over je bel/sms-bundel heen bent gegaan, waardoor je deze verbruikskosten hebt.
Heb je ook "Waarom kan het verbruik verschillen van mijn factuur?" zien staan boven de balkjes? Wat namelijk het geval is dat "Het aantal minuten in de grafieken kan verschillen van je factuur. De grafiek toont de optelsom van het aantal gebelde seconden. Het totaal aantal minuten in de grafiek kan lager zijn dan de daadwerkelijk in rekening gebrachte belminuten op je factuur. Dit komt doordat gesprekken op hele minuten naar boven worden afgerond, ook wanneer je bijv. 10 seconden belt."
Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
De factuur over december komt rond de derde donderdag van januari online, maar er zijn al wel gegevens over december bekend natuurlijk 🙂. Ik zie dat je eind december over je bel/sms-bundel heen bent gegaan, waardoor je deze verbruikskosten hebt.
Heb je ook "Waarom kan het verbruik verschillen van mijn factuur?" zien staan boven de balkjes? Wat namelijk het geval is dat "Het aantal minuten in de grafieken kan verschillen van je factuur. De grafiek toont de optelsom van het aantal gebelde seconden. Het totaal aantal minuten in de grafiek kan lager zijn dan de daadwerkelijk in rekening gebrachte belminuten op je factuur. Dit komt doordat gesprekken op hele minuten naar boven worden afgerond, ook wanneer je bijv. 10 seconden belt."
Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.