Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn facturen downloaden met BTW specificatie?

• March 25, 2026
  • 4 reacties
  • 23 Bekeken

Beste,

Ik zie alleen facturen waarop de kosten incl. btw staan. Ik heb echter de facturen nodig met btw specificatie (dus zowel excl. als incl. btw bedragen).

Waar kan ik deze downloaden?

Groeten Jolanda

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Jolanda21983,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al het juiste antwoord hebt gekregen van ​@JanD

Mocht je vorige facturen willen ontvangen dan kan je een e-mail sturen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens en om welke facturen het gaat. Ik zorg er dan voor dat deze per e-mail naar je worden opgestuurd. 

Groetjes,
Amy

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • March 25, 2026

Beste ​@Jolanda21983 in MijnSimyo kun je de BTW-specificatie aanzetten. Vanaf de eerstkomende factuur zie je dan de factuur gespecificeerd.

Of oude(re) facturen nog beschikbaar zijn met aparte BTW weet ik niet.

Wacht daartoe s.v.p. de reactie van een moderator af.

Succes.

• auteur
  • Beginner
  • March 25, 2026

Hartelijk dank JanD.

Ik heb het aangezet. Hopelijk kan ik de vorige facturen ook nog krijgen met btw specificatie. Ik wacht de reactie van de moderator inderdaad even af.

Groeten Jolanda 

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • March 26, 2026

Hoi ​@Jolanda21983,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al het juiste antwoord hebt gekregen van ​@JanD

Mocht je vorige facturen willen ontvangen dan kan je een e-mail sturen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens en om welke facturen het gaat. Ik zorg er dan voor dat deze per e-mail naar je worden opgestuurd. 

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • March 26, 2026

Heel fijn, ik heb gemaild naar jullie.

Dank je wel!