Beste,
Ik ben nu een heel aantal jaar lid bij Simyo en heb geen tot weinig klachten ervaren. Echter baal ik nu wel even. Afgelopen vakantie heb ik een rekening van ruim 180 euro opgebouwd. Dit omdat ik buiten mijn internet bundel ben gegaan. Dit was allemaal mijn eigen schuld, ik was vergeten wifi aan te zetten voordat ik een film op zette, dus jullie staan volledig in jullie recht om mij 180 euro extra te factureren.
Ik een abonnement van 15 euro per maand, en nu ervaar ik dus dat Simyo van mening is dat het mogelijk moet zijn dat men in een korte tijd nog eens een extra rekening van 165 euro moet kunnen opbouwen. Op het internet lees ik dat dit vaker gebeurt bij Simyo, met klachten vanuit 2014, dus nu heb ik wel een aantal vragen.
Hebben jullie een coulance regeling? De extra gemaakte kosten zou ik graag kwijt willen laten schelden door Simyo. In mijn historie is ook duidelijk te zien dat ik nooit zo ver buiten mijn bundel ga, dus duidelijk het geval van een domme fout aangezien er gratis wifi was op de camping. Mijn fout natuurlijk.
Wat kan ik eraan doen om te voorkomen dat ik volgende maand niet weer per ongeluk buiten mijn bundel ga? Ik ga natuurlijk zelf beter opletten, maar gezien het feit dat dit veel vaker gebeurt bij andere mensen ben ik wel benieuwd of Simyo plannen heeft om dit beter te stroomlijnen. De berichtjes komen op een niet erg duidelijke manier (of erg laat) binnen als je dan via een ander apparaat film kijkt (IPad o.i.d.) dan valt het ook niet op.