Vanmorgen kreeg ik van Simyo een mail en sms waarin stond dat mijn mobiele nummer is geblokkeerd omdat er in korte tijd hoge gebruikskosten zijn gemaakt. Ik schrok en ging meteen naar mijn simyo app kijken en zag dat ik in vier dagen tijd 160 euro heb verbruikt aan extra mb's. Ik was hier niet van op de hoogte en dacht dat ik nog binnen mijn bundel zat. Ik heb geen bericht gezien de afgelopen week en zag vandaag pas, nadat ik wist dat mijn nummmer is geblokkeerd, dat ik van een afzender genaamd “1200” hierover een bericht heb ontvangen. Ik heb dit bericht niet eerder opgemerkt omdat 1200 mij niets zegt. Ik vraag mij af waarom een eerste melding over de aankondiging van eventuele hoge kosten via '1200’ gaat en niet via Simyo. Het mailtje en de sms van vanmorgen kwamen WEL van Simyo en herkende ik daarom direct als belangrijk!! Mijn moeder is al jarenlang klant bij Simyo en is altijd erg tevreden geweest. Daarom ben ik vorige maand geswitcht van provider en nu dus ook klant bij Simyo. Bij mijn vorige provider stopte mijn 4G met werken wanneer mijn bundel op was. Aangezien ik nu het bericht van 1200 niet herkend heb als eventueel belangrijk (ik dacht dat het een voicemail of zoiets was), dacht ik nog dat ik binnen mijn bundel zat. Ik ben overgegaan naar Simyo door de aantrekkelijke prijs per maand. Ik betaal nu in mijn eerste maand 170 euro en schrik daar heel erg van, aangezien ik een bundel heb voor 4 euro per maand!!! Ik hoop dat jullie een coulance of tegemoetkoming kunnen geven.
Beste antwoord door Amy
Bekijk originele reactie