Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb een abonnement met 300 belminuten/sms. In juli heb ik minder dan 100 minuten binnenlands gebruik en moet ik tovh bijbetalen. Hoe kan dit?
Als het goed is kan je op je factuur voor juli precies zien waar de kosten voor zijn.
Hoi G.J.S. Vermeeren,



Ik heb je topic verplaatst naar 'Factuur' omdat ik denk dat het daar beter te vinden is voor andere gebruikers met eenzelfde vraag.



Zoals Scotsman aangeeft kun je op je factuur exact zien waar die kosten voor zijn, alleen zie je dan precies wat je zelf ook al hebt vastgesteld: Je betaalt in juli kosten voor het bellen buiten de bundel terwijl je nu een 300 minuten belbundel hebt.



Je had in juli alleen nog wel een 100 minuten belbundel. Op 17 juli heb je je belbundel naar 300 aangepast en dat is op 1 augustus ingegaan.



Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Klopt inderdaad, maar dan nog heb ik in juli 92 belminuten en 4 sms' jes, dat is dus minder dan 100.
Hoi G.J.S. Vermeeren,



In juli ben je op 28-7 over je Simyo 100 heen gegaan.



Ik denk dat je die 92 belminuten baseert op de balkjes onder 'mijn verbruik' op Mijn Simyo, klopt dat?



Heb je daarboven ook de volgende waarschuwing gezien "Waarom kan het verbruik verschillen van mijn factuur?":

"Het aantal minuten in de grafieken kan verschillen van je factuur. De grafiek toont de optelsom van het aantal gebelde seconden. Het totaal aantal minuten in de grafiek kan lager zijn dan de daadwerkelijk in rekening gebrachte belminuten op je factuur. Dit komt doordat gesprekken op hele minuten naar boven worden afgerond, ook wanneer je bijv. 10 seconden belt.



Afhankelijk van of het verbruik binnen je bundel, buiten je bundel of naar andere landen en service nummers was, worden de gesprekken afgerond per minuut of per seconde."




Ik hoor graag van je of ik hiermee voor wat meer opheldering heb weten te zorgen 🙂

Reageer