.

Beantwoord

Hoe kan ik een specificatie van mijn factuur inzien?

  • 24 October 2014
  • 1 reactie
  • 564 Bekeken

Beste forumleden,

Ik heb van de maand september onlangs een factuur ontvangen die veel hoger is dan mijn normale bundelkosten zouden moeten zijn. Het is mijn eerste factuur als klant bij Simyo. Er zou volgens de factuur buiten mijn bundel zijn gebeld. Daarbij staat een bedrag genoemd en een aantal van 95 gesprekken genoemd! Dit kan mijns inziens nooit juist zijn en ik wil dan ook een specificatie van de gevoerde gesprekken te zien kunnen krijgen. Het punt is dat ik van de huidige maand oktober zo'n specificatie gewoon kan inzien maar van de maand september dus niet. Ik heb hierover meerdere malen gemaild met Simyo en ze blijven maar verwijzen dat de specificatie onderaan de factuur staat. Maar dat is dus niet wat ik bedoel! Ik bedoel een lijst waarin ik de nummers kan zien die ik heb gebeld of gesmst (ik heb geen databundel) met de tijdsduur van de gesprekken. Net zoals ik die ook gewoon van oktober heb, zodat ik het factuurbedrag kan controleren. Daarom stel ik mijn vraag nogmaals via dit forum. Hoe kan ik ter controle een specificatie van de maand september krijgen?

Alvast bedankt,

Vriendelijke groet,

Marieke
icon

Beste antwoord door Kim 26 October 2014, 14:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Marieke84, welkom op het forum van Simyo!

Wat vervelend dat je hierover via e-mail nog niet naar tevredenheid bent geholpen :(

Voor een specificatie van je gesprekken etc. raad ik je aan om op Mijn Simyo onder het tabblad 'Facturen' de factuur van september als PDF-bestand te downloaden.

Ik hoor graag van je of het is gelukt en of de specificatie voor meer opheldering heeft weten te zorgen! 🙂

Reageer