Skip to main content
antwoord

Hoe kan ik een rekeningnummer wijzigen zonder iDEAL?

• September 23, 2025
  • 6 reacties
  • 57 Bekeken

Hallo ik wil graag het rekeningnummer wijzigen van 2 abonnementen naar een zakelijke rekening. Ik kan alleen geen iDEAL betalingen doen vanaf dat rekeningnummer. Kan ik het via mail doorgeven? Wat moet ik hiervoor meesturen en waar naartoe?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@RB-SWV,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om het rekeningnummer te wijzigen. 

Als je een mail stuurt naar webcare@simyo.nl met de 06-nummers, persoonlijke gegevens en een kopie ID en kopie bankpas kan ik dit voor je in orde laten maken. 

@JanD Bedankt voor je reactie. Een rekeningnummer wijzigen hoeft niet perse via een contractovername 😊.

Groetjes,
Amy

6 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • September 23, 2025

https://www.simyo.nl/klantenservice/contractovername

Beste ​@RB-SWV zie bovenstaande link

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • September 24, 2025

Hoi ​@RB-SWV,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om het rekeningnummer te wijzigen. 

Als je een mail stuurt naar webcare@simyo.nl met de 06-nummers, persoonlijke gegevens en een kopie ID en kopie bankpas kan ik dit voor je in orde laten maken. 

@JanD Bedankt voor je reactie. Een rekeningnummer wijzigen hoeft niet perse via een contractovername 😊.

Groetjes,
Amy

JanD
  • Forum Expert
  • September 24, 2025

Bedankt ​@Amy , weer wat geleerd.

• auteur
  • Beginner
  • September 25, 2025

Bedankt, maar ik lees dat ik hier 15 euro per contract voor moet betalen.
Toen ik informeerde voor het overzetten van ons zakelijk abonnement werd aangegeven dat ik met mijn privérek. de 0,01 cent kon betalen en dat dan bij naam/nummer controle een foutmelding kwam. Ik zou dan het rekeningnummer kunnen wijzigen. Ik heb hier geen bericht over gehad. Komt er nog bericht dat naam/nummer niet klopt?

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 26, 2025

Hoi ​@RB-SWV,

Bedankt voor je bericht. Je zou in principe gewoon het rekeningnummer moeten kunnen wijzigen als je gebruik kan maken van iDEAL. Als je geen gebruik kan maken van iDEAL dan kunnen we het in orde maken door een e-mail te sturen naar webcare@simyo.nl met de gegevens die ik in mijn vorige bericht omschreef. Had je dit inmiddels al gedaan?

Als je de tenaamstelling van het contract ook wilt wijzigen dan is dit inderdaad een contractovername. 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • September 29, 2025

Goedemorgen Amy, Ik heb donderdag een mail gestuurd naar webcare@simyo.nl met het verzoek het rekeningnummer aan te passen.