Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een factuur krijgen waarop mijn gewijzigde adres is vermeld?

• December 16, 2025
  • 6 reacties
  • 22 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn geregistreerde adres gewijzigd, maar ik kan geen factuur verkrijgen waarop mijn huidige adres vermeld staat.
Is het mogelijk om een factuur te ontvangen waarop het nieuwe adres correct is weergegeven?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@JanD , Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik heb mijn adres op 12 december gewijzigd, maar op de factuur van november die deze week is uitgegeven, staat nog steeds mijn oude adres vermeld.
Wordt het nieuwe adres pas vanaf de factuur van december toegepast?

Inderdaad, toen stond die factuur al klaar en zie je de eerstkomend factuur op het goede adres staan.

Die oude factuur staat op 5 of 6 december of daar in de buurt, en daar stond dus nog het juiste oude adres op van vóór 12-12-2025.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

6 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • December 17, 2025

Beste ​@hitoshi , heb je de 'verhuizing' wel bijtijds doorgegeven aan Simyo?

• auteur
  • Beginner
  • December 17, 2025

Ik heb mijn adres op 12 december gewijzigd, maar op de factuur van november die deze week is uitgegeven, staat nog steeds mijn oude adres vermeld.

JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • December 17, 2025

Inderdaad, toen stond die factuur al klaar en zie je de eerstkomend factuur op het goede adres staan.

Die oude factuur staat op 5 of 6 december of daar in de buurt, en daar stond dus nog het juiste oude adres op van vóór 12-12-2025.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • December 17, 2025

Hoi ​@hitoshi,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert.

Omdat je je adres pas op 12 december hebt gewijzigd, stond op de factuur van november nog je oude adres. Het is helaas niet mogelijk om een factuur die al is gemaakt aan te passen of opnieuw te versturen met een nieuw adres.  Vanaf de factuur van december zal je nieuwe adres worden vermeld! 

​​​​@JanD, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Sedat

• auteur
  • Beginner
  • December 17, 2025

Hartelijk dank aan iedereen voor de reacties.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • December 17, 2025

Hartelijk dank aan iedereen voor de reacties.

Hoi ​@hitoshi,

Graag gedaan! Fijn dat ik je kon helpen. Omdat je vraag is beantwoord, sluit ik hierbij dit topic. Mocht je een andere vraag hebben, kun je een nieuw topic starten.

Groetjes,
Sedat