Mijn toestel is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Nu wil ik een aanbetaling doen. Vanmiddag stond de factuur van Mei online met de mogelijkheid om via ideal te betalen. Nu (vanavond) wil ik dat gaan doen en staat de factuur er niet meer bij. Hoe kan ik dan betalen? En hoe gaat de blokkade er af?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Silvia,
Wat vreemd dat deze factuur ineens was verdwenen. Gelukkig zie ik dat het e-mailteam en onze financiële afdeling je inmiddels hebben geholpen en je simkaart inmiddels is gedeblokkeerd. Sorry voor het ongemak Silvia!
Groetjes, Tiury
Wat vreemd dat deze factuur ineens was verdwenen. Gelukkig zie ik dat het e-mailteam en onze financiële afdeling je inmiddels hebben geholpen en je simkaart inmiddels is gedeblokkeerd. Sorry voor het ongemak Silvia!
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.