Hallo, mijn simkaart was vorige maand geblokkeerd omdat ik te veel data had gebruikt.
Ik had gelezen dat ik een tarief vantevoren moest betalen om de blokkering opteheffen in de mijn simyo app. Maar ik kan nergens vinden om te betalen, mijn factuur komt ook pas over 3 weken. En mijn kaart blijft geblokkeerd
En nu?
Bladzijde 1 / 1
Hi Patrick,
Welkom op het Simyo Forum!
Goed dat je even aan de bel trekt! Als je geblokkeerd bent voor hoogverbruik, dan kun je normaliter een aanbetaling doen via Mijn Simyo > Facturen. Daarna word je altijd automatisch gedeblokkeerd. In jouw geval is het nu toch wat anders, omdat je hoogverbruik in de afgelopen maand (augustus) was. Intussen is de nieuwe maand gestart, en kun je geen aanbetaling meer doen voor een vorige factuur. Geen zorgen! Ik heb je gedeblokkeerd, en het bedrag zal in de derde week van september in z'n geheel worden afgeschreven.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Goed dat je even aan de bel trekt! Als je geblokkeerd bent voor hoogverbruik, dan kun je normaliter een aanbetaling doen via Mijn Simyo > Facturen. Daarna word je altijd automatisch gedeblokkeerd. In jouw geval is het nu toch wat anders, omdat je hoogverbruik in de afgelopen maand (augustus) was. Intussen is de nieuwe maand gestart, en kun je geen aanbetaling meer doen voor een vorige factuur. Geen zorgen! Ik heb je gedeblokkeerd, en het bedrag zal in de derde week van september in z'n geheel worden afgeschreven.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.