Skip to main content
op mijn maandrekening is geld afgeschreven voor data gebruik.

Ik heb alleen een belbundel. Hoe kan dit?
Pssst henjok, zachies sommige mensen liggen nog hout te zagen.:D

Veel hoofdletters = schreeuwen



Verkeerde instelling.

Even naar mijn simyo, instellingen, netwerkinstellingen internet uit.



Wanneer eerst mobiele netwerken aan staat op je telefoon kun je voor verschillende dingen data ontvangen via de provider.

Met mijn tip gebeurt dat niet, njet, never. En uhh heb ik het al verteld? Het gebeurt dan niet meer.:)



Friesian in andere tijden.
Hoi Henjok,



Welkom op het Simyo Forum.



Zoals je ziet heb ik jouw bericht aangepast. Het is niet de bedoeling om zoveel hoofdletters te gebruiken om je bericht extra kracht te geven. Dit is niet nodig 🙂



Ik heb het bericht van Friesian als antwoord gemarkeerd. Wat hij aangeeft klopt helemaal! Je hebt de internetoptie via Mijn Simyo aanstaan. Dit betekent dat er een mogelijkheid is om een connectie te maken met het netwerk. Ook al doe jij zelf niets op het internet, kan jouw telefoon alsnog een verbinding maken met het internet.



Mijn advies luidt hetzelfde als die van Friesian. Via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen kun je 'internet op je mobiel' uitzetten. Zo kan er geen internetverbinding meer gemaakt worden via ons netwerk. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



@Friesian, bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Angela
De caps lock stond per ongeluk aan. was niet mijn bedoeling.
Dat geeft niet Henjok 🙂 Dat overkomt iedereen wel eens. Het bericht is nu aangepast dus geen zorgen! Is het antwoord verder duidelijk of heb je nog vragen voor mij?



Groetjes,

Angela

Reageer