Skip to main content
Hoi, ik probeer al een tijdje mijn instellingen te veranderen omdat ik graag een boek wil kopen in de google playstore. Maar dit lukt niet door mijn instellingen. Ik wil de betaling graag op factuur zetten maar dit lukt niet.. Kan iemand me helpen?
Hoi marliepewls, welkom op ons forum!



Ik heb jouw topic even verplaatst naar het subforum Factuur. Dan kunnen andere forumgebruikers het ook wat makkelijker vinden.



Wanneer je een aankoop wilt doen in de Playstore dan kun je inderdaad bij sommige provider via je telefoon factuur betalen.

Simyo biedt deze optie niet aan. Je dient dus op één van de andere aangegeven manieren te betalen; Paypal, Credit Card of Google tegoed.

Is het zo duidelijk voor je?
Ja, dankjewel

Word dit ooit wel mogelijk?
Ik vind dit zo bijzonder. Waarom wordt de betaling ervan 'verlegd'?



Google brengt jouw (!) aankoop in rekening bij Simyo en Simyo moet jouw aankoop maar op jou zien te verhalen. Ook al gaat het niet zo snel om grote bedragen, maar als jij met de Noorderzon vertrekt, kan Simyo fluiten naar zijn centen. 
Hoi marliepewls,



Op dit moment staat het niet bij ons in de planning. Het is technisch niet mogelijk bij ons. Als je dus iets wilt betalen, dan kun je het beste kijken naar andere betalingsmogelijkheden :)



@RicoK; Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je gedachtegang 🙂 Gelukkig zijn er tal van andere betalingsmanieren.

Reageer