.

Beantwoord

Hoe kan het dat mijn factuur te hoog is?

  • 2 April 2013
  • 4 reacties
  • 375 Bekeken

Badge +1
ik heb een abbonement van 13 euro bij simyo maar heb nu al twee keer te veel betaalt terwijl ik niet te veel (bij lange na niet) heb gebruikt.
een keer heb ik 20 euro moeten betalen en laatst 14 euro, mijn simyo zegt dat ik buiten mijn bundel ben gegaan maar dit klopt niet. waarom betaal ik hier nu teveel voor?
icon

Beste antwoord door Natascha 5 April 2013, 11:41

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Kijk eens op je factuur waar de kosten vandaan komen?
Ben benieuwd.
Badge +6
ik heb een abbonement van 13 euro bij simyo maar heb nu al twee keer te veel betaalt terwijl ik niet te veel (bij lange na niet) heb gebruikt.
een keer heb ik 20 euro moeten betalen en laatst 14 euro, mijn simyo zegt dat ik buiten mijn bundel ben gegaan maar dit klopt niet. waarom betaal ik hier nu teveel voor?


Hoi Lahsmits,

Je abonnementskosten voor de maand maart zijn totaal bij elkaar €13,-. Je bent in de maand februari binnen je bel en internetbundel gebleven. Je hebt 2 keer een MMS verstuurd. Het versturen van een MMS valt buiten bundel de bundel. De kosten van de MMS'jes zijn €1,-. Dit maakt samen €14,-.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Reputatie 1
Badge +2
Ook zoiets! Apart voor een MMS betalen. Verreken dan de gebruikte data van het verstuurde MMS-je met je databundel.

Nou ja, MMS is met uitsterven bedreigd zo'n beetje sinds we appen en mailen 😉 Maar toch.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi KPNfreak,

MMS zit technisch anders in elkaar dan een afbeelding verzenden via internet. Je kunt tegenwoordig via mail of andere apps makkelijke en afbeelding verzenden.

Groetjes,

Alex

Reageer