Skip to main content

.

Mijn factuur van de maand September is 76,50 terwijl de simkaart in deze maand helemaal niet is gebruikt. Er is niet mee gebeld en er is ook geen internet verbuikt.

 

graag uitleg over de hoge rekening

 

mvg

 

bryan weegman

Hi @BryBrab ,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je even contact zoekt, want dat zijn hoge kosten inderdaad. Er zijn meedere mogelijkheden tot verbruik die niet bewust gebeuren. Er kunnen updates, synchronisaties en downloads op de achtergrond draaien en dit gebeurt juist op de momenten dat jij je telefoon bijvoorbeeld niet gebruikt. Je kunt hier meer over lezen via deze link. Ook vind je daar hele handige tips om dit te voorkomen.

Wij kunnen bij Simyo niet zien waaráán jij je mb's verbruikt hebt, maar toch kijk ik graag even met je mee voor meer duidelijkheid en eventuele oplossingen/vergoedingen. 

Zou je ons een privé bericht kunnen sturen met je 06 nummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en emailadres via deze chat?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Veerle

 


via deze chat?

@Veerle: Zoals ik hier al aangaf. Zonder dubbelpunt doet ie het niet!

@BryBrab: Probeer deze chat als die van Veerle het niet doet.


Reageer