Skip to main content
EDIT:

-mijn probleem blijkt al meerdere malen gerapporteerd te zijn; jammer dat de zoekfunctie van het forum niet goed werkt (zoeken op "factuur" levert NIET de bedoelde posts op, alleen oude meuk van 2-3 jaar geleden), maar NA het posten van m'n topic ontstaat er een keurig lijstje van gerelateerde topics.-
Welke reader gebruik je? Heb je dit altijd of is dit voor de eerste keer?
Als je deze op je mobiel wilt zien en de optie bijlagen downloaden is niet geactiveerd in je mailprogramma dan heb je dat probleem ook (in ieder geval met het standaard mailprogramma van Android).

Dan moet je het mailtje eerst openen en kiezen voor alles downloaden of iets in die richting, daarna is de factuur na korte tijd ook binnen en leesbaar.
Hoi Gebruiker124398198,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat er iets mis lijkt te gaan met het downloaden van je facturen! Ik kan je originele berichtje niet bekijken; slechts de EDIT zie ik nu. Is het intussen opgelost? Het downloaden van de facturen kun je uiteraard het beste doen via de computer. Je logt dan in op Mijn Simyo, en klikt op Betalingen. Hieronder vind je een rijtje met al jouw betalingen, gerangschikt van nieuw naar oud. Als je op een specifieke betaling klikt, begint het downloaden meteen. Je krijgt het bestand dan op jouw verkozen computerlocatie.



Ik ben benieuwd of het gelukt is!



@ Franswon en Raytje: Dank voor het meedenken!



Groetjes,

Jihane
Ik heb dit zelf ook telkens weer. Volgens de helpdesk is het probleem dat het bedrag nog niet geïncasseerd is. Onzin want de bedragen zijn 1 tot twee weken voordat ik de factuur download geïncasseerd. Het zou mooi zijn dat het probleem echt wordt opgelost. Namelijk dat op het moment van incasseren ook de factuur is in te zien wat bij automatische incasso ook verplicht is.
Hoi Ontevreden Gebruiker,



Jeetje! Wat vervelend dat jij een probleem hebt met het downloaden van de facturen. Doe je dit via de computer? Je zou hier gewoon bij moeten kunnen. Ook voor jou geldt dat je in dient te loggen op Mijn Simyo, waarna je klikt op Betalingen. Eenmaal hier, vind je alle betalen op een rijtje. Wat gaat er precies mis? Als je dit specifieker uiteenzet, kan ik je een gerichter antwoord geven. Heb jij exact hetzelfde probleem en downloadt jouw computer een lege file, in plaats van je betalingsfactuur? Dan raad ik je echt aan om het op een andere computer nogmaals te proberen.



Ook ben ik benieuwd naar welke webbrowser je gebruikt om deze bestanden te downloaden.



Ik hoor erg graag van je.



Groetjes,

Jihane

Reageer