Skip to main content
In mijn simyo heb ik meteen bij instellingen, zowel het "Internet op je mobiel in het buitenland" als "Internet op je mobiel in Nederland" op "uit" gezet. Toch zie ik zowel op de factuur van augustus als die van juli verbruik van internet. Nu stellen de bedragen niets voor, maar toch vind ik het vreemd. Hoe kan dit?
Hi MaartensMobiel,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat er verbruik heeft plaatsgevonden, zonder dat je internetoptie aan stond! Dat is echt niet de bedoeling natuurlijk. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je de functie op 21 juli uit hebt gezet. Op diezelfde dag heb je ook data verbruikt, dus dat je op die juli-factuur internetverbruik ziet staan is niet zo gek. Wat bijzonder is, is dat er dataverbruik geregistreerd is op 22 augustus! Dat moet namelijk niet kunnen. Ik heb dit per direct doorgezet naar de technische afdeling om erachter te komen waar de oorzaak van dit probleem ligt.



De kosten zal ik uiteraard voor je vergoeden, en tevens ga ik dit dus tot op de bodem uitzoeken. Mijn excuses! Ik kom hier zo gauw mogelijk op terug, goed?



Groetjes,

Jihane
Helemaal goed!
Hoi MaartensMobiel,



Top! Mijn collega Jihane houdt je op de hoogte.



Groetjes,

Caspar
Hi MaartensMobiel,



Ik heb antwoord van de technische afdeling! Er stond kennelijk een schakeltje mis in het systeem, waardoor er toch internetverbruik is geregistreerd. Dit is zeer zeker niet de bedoeling! Mijn oprechte excuses hiervoor. Het is per direct rechtgezet. Ik ga de kosten die gemaakt zijn (€ 0,12) ook meteen voor je vergoeden!



Laat je het weten als je in de toekomst ergens tegenaan loopt? 🙂



Groetjes,

Jihane
Jihane, bedankt voor het snelle uitzoekwerk. Goed te horen dat een technische fout is opgelost. Bedankt voor de feedback en uiteraard laat ik dan iets weten! Groeten Maarten
Hoi MaartensMobiel!



Ik ben blij dat Jihane je goed heeft kunnen helpen. Ze doet dat heel graag! Dan weten wij van haar!



Als we je nog kunnen helpen, ben je altijd welkom op 't Forum! Je kunt natuurlijk ook lekker kletsen met ons op het Forum!



Groetjes,

Ilias

Reageer