Skip to main content
antwoord

Hoe download ik mijn facturen?

• April 25, 2025
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Ik downloade altijd de factuur(specificatie) voor mijn boekhouding, en kon ‘m vanuit de Simyo-app direct mailen. Nu kan dat niet meer, bovendien is de factuur niet gespecificeerd. Voor mij is deze nieuwe vorm zeer onhandig en onwerkbaar. Wat is de oplossing? Een screenshot maken en hopen dat de boekhouder dit accepteert…? 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Red0111 een factuur kun je via de app of via de website downloaden als PDF voor verdere verwerking.

Facturen ouder dan zes maanden hebben geen specificaties (meer) i.v.m. de privacywetgeving.

Dus zo gauw als je een melding krijgt dat er een factuur klaar staat deze meteen downloaden en verwerken.

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • April 26, 2025

Beste ​@Red0111 een factuur kun je via de app of via de website downloaden als PDF voor verdere verwerking.

Facturen ouder dan zes maanden hebben geen specificaties (meer) i.v.m. de privacywetgeving.

Dus zo gauw als je een melding krijgt dat er een factuur klaar staat deze meteen downloaden en verwerken.

• auteur
  • Beginner
  • April 28, 2025

Beste Jan, zo ‘deed’ ik het altijd inderdaad, maar nu  de app op dit stuk veranderd is, zie ik nergens meer een download of doorstuurmogelijkheid. Waar/hoe vind ik deze? 

JanD
  • Forum Expert
  • April 28, 2025

Beste ​@Red0111 als je binnen de MijnSimyo app wilt downloaden klik je onderdaan op ‘facturen’, dan klk je op de maand die je wilt downloaden, klik dan rechtsbovenin op het downloadsymbool (pijltje naar beneden) en de factuur wordt gedownload en in je mobiel opgeslagen.

En anders gewoon via de website van Simyo, dat werkt ook nog steeds.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • April 28, 2025

Hi ​@Red0111,

Bedankt voor je bericht. Ik snap heel goed dat je hier vragen over hebt. Ik lees dat ​@JanD jouw vraag eigenlijk al heeft beantwoord. Ben je hiermee geholpen?

Uiteraard heel erg bedankt ​@JanD

Groet,
Seren