Skip to main content
Al minimaal een week lang is mijn telefoon onbruikbaar, zoveel data, sms en belminuten heb ik nog in overvloed maar ik ben niet in staat hier gebruik van te maken en in mijn simyo staat aangegeven dat mijn simkaart is geblokkeerd maar de deblokkeer functie schijnt nog niet te snappen dat dit zo is en geeft alleen de optie om mijn kaart te blokkeren terwijl dit over duidelijk al gebeurd is. 

Ook heb ik op geen enkele manier bericht gekregen over de aanleiding van het ongevraagd blokkeren van mijn simkaart. Ik zou graag mijn telefoon weer kunnen gebruiken en uitleg krijgen over de genomen acties. 
Hoi Adriane,



Welkom op het forum :)



Het klopt dat wij je simkaart geblokkeerd hebben. Dat hebben we gedaan wegens hoogverbruik. Dat betekent dat je binnen één dag meer dan €75,- buiten je bundel hebt verbruikt of meer dan € 250,- in één week. We hebben je daar een sms over gestuurd op 08-06-2014 rond 07:30.



Nou is het inderdaad zo dat je zelf helemaal niet veel data hebt verbruikt en je hebt ook nog belminuten over. De reden van hoogverbruik komt door ontvangen gesprekken vanuit Indonesië. Dat is zone 3 en betaal je € 2,54 per minuut voor. De tarieven voor bellen in en naar het buitenland vind je hier. In totaal gaat het om een bedrag van € 224,96.



Op Mijn Simyo kun je onder de tab Verbruik zien wat je verbruik precies is geweest. Ik stuur je ook een e-mail met instructies over de aanbetaling die je moet doen om weer aangesloten te worden.



Mocht je nog vragen hebben, dan help ik je graag verder!

Reageer