.

Beantwoord

Het factuurbedrag van € 9,76 wordt volgende week automatisch geïncasseerd van je rekeningnummer.

  • 18 October 2023
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

Het factuurbedrag van € 9,76 wordt volgende week automatisch geïncasseerd van je rekeningnummer.

FOUT Nederlands!

Het bedrag wordt NIETgeïncasseerd van je rekeningnummer, maar van je rekening!

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 19 October 2023, 14:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Het factuurbedrag van € 9,76 wordt volgende week automatisch geïncasseerd van je rekeningnummer.

FOUT Nederlands!

Het bedrag wordt NIET geïncasseerd van je rekeningnummer, maar van je rekening!

 

… Mag ik jouw rekening, dan stort ik het verschuldigde bedrag op jouw rekeningnummer…… 🤔😲 🤣

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Beltegoedklant,

Bedankt voor je bericht. Je bent scherp, haha! Ik heb dit intern doorgegeven zodat dit aangepast kan worden. Heel erg bedankt voor het doorgeven. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Het factuurbedrag van € 9,76 wordt volgende week automatisch geïncasseerd van je rekeningnummer.

FOUT Nederlands!

Het bedrag wordt NIET geïncasseerd van je rekeningnummer, maar van je rekening!

 

… Mag ik jouw rekening, dan stort ik het verschuldigde bedrag op jouw rekeningnummer…… 🤔😲 🤣

Je stort helemaal niets op mijn rekeningnummer, omdat daar niets op te storten valt! Een nummer hoort bij een rekening (account) dat je nodig hebt om bij de juiste rekening te komen, alwaar een optelsom van waarden geregistreerd staan.

Heb jij geluk met je rekening, mijn rekening is weinig optel maar meer een aftreksom van bedragen, 1 keer per maand komt er een optel bedrag bij die gelukkig groot genoeg is om alle min bedragen weer aan te vullen.😜😜

Reageer