Skip to main content
Ik heb twee mobieltjes, elk met hun eigen 06-nummer en elk voorzien van een Simyo prepaid simkaart.

De opwaardeerbedragen van één van beide telefoons kan ik declareren.

Het zou handig zijn indien in dat geval op de factuur het betreffende 06-nummer zou staan vermeld.

Is zoiets als standaard te realiseren?
Hoi Aldan,



Dat zou inderdaad wel makkelijk zijn ja.

Bij het controleren van de eigen prepaid facturen zie ik ze ook inderdaad niet staan.



Maar je kunt de factuur + print screen van Mijn Simyo toch ook aan je baas geven?
Beste Maikel,



Is waar, maar is, lijkt mij, niet waterdicht. Dat is op zich geen punt, men gelooft mij op mijn blauwe ogen, maar klantvriendelijkheid is in de commerciële wereld een belangrijke pijler onder de continuïteit van een bedrijf.

Met mijn voorstel stel ik Simyo in de gelegenheid om zich op dat gebied (eens te meer) te bewijzen.



Hun reactie wacht ik dan ook met belangstelling af.



Groet,

Alden.
Hoi Alden, welkom op het Simyo forum!



Je 06-nummer wordt inderdaad niet vermeld op je factuur. Ik begrijp dat je het fijner vindt als deze wel verschijnt op je Prepaid factuur. Ik ga voor je navragen of dit iets is wat wordt veranderd.



Wanneer ik een reactie heb gekregen, dan hoor je meer van mij. Dit zal later deze week worden 🙂



@maikel.twinnie; dankjewel voor je reactie 😳
Prima Naomi, ik wacht je bericht af.



Vr. gr.
Hoi Alden,



Fijn dat je het even afwacht 🙂 Geniet nog van je dag.
Hoi Alden,



Ik heb nog geen bericht ontvangen. Het laat even op zich wachten 😳 Zodra ik meer weet, hoor je het natuurlijk.



Een heel fijn paasweekend 😳

Reageer