Skip to main content
Hoe is het mogelijk dat ik nu toch een herinnering heb gekregen terwijl het Factuurbedrag al volledig betaald is?

Dacht begin vorige week al, sterker nog op 22 December 2015 is het al betaald.. Bijgaande de bijlage van het rekening afschrift.

En dan hoop ik z.s.m. een reactie terug te krijgen, b.v.d..



Mvg Cobie
Hoi En bedankt,



Wat jammer dat je van ons een betalingsherinnering hebt gekregen. Ik ben er meteen even in gedoken, want als ik je afschrijving bekijk is het vreemd dat je die hebt gekregen!



Nu kwam ik inderdaad tegen dat we op 28-december gewoon de betaling hebben geïncasseerd. Helaas is de betaling gisternacht weer teruggestort, omdat de betaling niet is gelukt 😞. Dit is de reden dat jij gisteren een betalingsherinnering hebt gekregen. Als het goed is zie je deze terugstorting van gisteren ook in jouw afschrift staan. Kun je dat even nakijken 🙂?



Groetjes, Tiury
Hallo Bedankt voor je reactie. en spijtig en weer vreemd om te lezen! Want ik heb geen terugboeking erbij staan!

Dus heb ik die rekening gewoon betaald, tenminste ik weet niet beter... Heb wel een bericht van de bank op 31/12 gekregen waarin staat dat de auto.incasso is mislukt, Maar daarom heb ik de rekening juist eerder betaald zodat ik niet nog is afgesloten ga worden omdat ik inmiddels 32 en 4 dagen zwanger ben dus heb mijn tel echt nodig!
Hoi En bedankt,



Kijk, met deze informatie, maakt dat het verhaal een klein beetje anders; je hebt de betaling handmatig overgeschreven. Ik had het over de automatische incasso, waar jouw betalingsherinneringen aan zijn gekoppeld. Ik heb even contact gehad met onze financiële afdeling en die hebben inderdaad een betaling van je ontvangen. Zij zullen deze betaling verwerken, zodat jij dit herinnering bericht kunt negeren 🙂.



Je bent dus met de betalingen nu helemaal bij en bereikbaar ik geval van baby's 😉!



Groetjes, Tiury

Reageer