Skip to main content
Beste heer/mevrouw,



ik heb vanmiddag een mailtje ontvangen met dat ik was afgesloten voor uitgaand netwerkverkeer. Ik heb de rekening direct betaald, maar ik wil graag vandaag nog aangesloten worden. Ik zie op de simyo website dat de rekening inderdaad betaald is, dus ik zou graag willen weten hoelang het nog duurt voordat ik weer ben aangesloten.



Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar de klantenservice met een betaalbewijs. Het gaat om factuur 28669463.



Met vriendelijke groet,



Rachid
Hoi Rachidje,



Wat vervelend dat je was geblokkeerd omdat je rekening achterstallig was. Het duurt uiterlijk 3 werkdagen voordat je simkaart automatisch wordt geactiveerd na betalen, maar dat is echt een uiterlijk geval.



In dit geval zie ik dat je simkaart weer helemaal actief is en je alweer kunt bellen 🙂. Mocht dit nog niet het geval zijn, zet dan even je telefoon uit/aan.



Laat je me weten of het weer werkt?

Reageer