na betaling van mijn achterstanden alles betaald aan im nederland en zij hebben dit gemeld bij symio nu wacht ik op heraansluiting gisteren klantenservice gebeld welke zij de betalingen binnen te hebben zou vandaag weer aangesloten zijn helaas nog niks is dit normaal
06*
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum frankh,
Als je de vorderingen hebt betaald en IMNederland heeft dit aan ons doorgegeven, wordt je weer geactiveerd. Ik zie dat je aansluiting sinds gisteren (10/12/12) weer actief is.
Groetjes,
Alex
Als je de vorderingen hebt betaald en IMNederland heeft dit aan ons doorgegeven, wordt je weer geactiveerd. Ik zie dat je aansluiting sinds gisteren (10/12/12) weer actief is.
Groetjes,
Alex
Mijn telefoon is ook een tijdje gedeactiveerd. Er is een bedrg afgeschreven (waar ik het nog steeds niet mee eens ben) Dit heb ik teruggevordert!
Vervolgens heb ik toch maar weer het bedrag over gemaakt, om zo maar weer te kunnen bellen.
Mijn vraag:
Kan ik een print screen sturen om zo de heraansluiting te verspoedigen?
Misschien kunnen jullie me vertellen hoe lang het gaat duren om weer te kunnen bellen?
Groeten Boban
Vanaf dag 1 ontevreden klant!
Vervolgens heb ik toch maar weer het bedrag over gemaakt, om zo maar weer te kunnen bellen.
Mijn vraag:
Kan ik een print screen sturen om zo de heraansluiting te verspoedigen?
Misschien kunnen jullie me vertellen hoe lang het gaat duren om weer te kunnen bellen?
Groeten Boban
Vanaf dag 1 ontevreden klant!
Hey Bobeest,
Je mag de printscreen versturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Wij zullen jouw mail zo snel mogelijk beantwoorden.
Je mag de printscreen versturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Wij zullen jouw mail zo snel mogelijk beantwoorden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.