.

Beantwoord

Heraansluiten na betaling factuur

  • 30 July 2013
  • 3 reacties
  • 328 Bekeken

Badge
Hallo,

kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat je weer aangesloten bent nadat je hebt betaald middels IDeal?
icon

Beste antwoord door Natascha 31 July 2013, 11:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hallo,

kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat je weer aangesloten bent nadat je hebt betaald middels IDeal?


Hoi Charlaine,

Je betaling in ontvangen en deze is verwerkt door de financiële afdeling. Je aansluiting is gedeblokkeerd.
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
mn  mobiel is door hoogverbruik geblokkeerd.ik heb de achterstand betaald en ben weer gelijk.wanneer word ik weer aangesloten.met vriendelijke groeten ***      inez van Meel             
Badge +6
mn  mobiel is door hoogverbruik geblokkeerd.ik heb de achterstand betaald en ben weer gelijk.wanneer word ik weer aangesloten.met vriendelijke groeten ***      inez van Meel             

Hoi Inez van Meel,

Welkom op het forum!
Je aansluiting is niet geblokkeerd wegens hoogverbruik maar omdat de factuur van de maand mei nog niet is betaald.
Simyo heeft de vordering gesloten en deze helaas doorgestuurd naar het incassobureau. Graan verneem ik van je wanneer je deze factuur hebt betaald. Graag ontvang ik een printscreen van de betaling. Deze kan je mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha. Wanneer je dit hebt gemaild verneem ik graag het ticketnummer van de e-mail zodat ik de e-mail kan doorsturen naar de financiële afdeling.

Reageer