Hallo,
kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat je weer aangesloten bent nadat je hebt betaald middels IDeal?
Bladzijde 1 / 1
kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat je weer aangesloten bent nadat je hebt betaald middels IDeal?
Hoi Charlaine,
Je betaling in ontvangen en deze is verwerkt door de financiële afdeling. Je aansluiting is gedeblokkeerd.
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
mn mobiel is door hoogverbruik geblokkeerd.ik heb de achterstand betaald en ben weer gelijk.wanneer word ik weer aangesloten.met vriendelijke groeten *** inez van Meel
Hoi Inez van Meel,
Welkom op het forum!
Je aansluiting is niet geblokkeerd wegens hoogverbruik maar omdat de factuur van de maand mei nog niet is betaald.
Simyo heeft de vordering gesloten en deze helaas doorgestuurd naar het incassobureau. Graan verneem ik van je wanneer je deze factuur hebt betaald. Graag ontvang ik een printscreen van de betaling. Deze kan je mailen naar memail]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha. Wanneer je dit hebt gemaild verneem ik graag het ticketnummer van de e-mail zodat ik de e-mail kan doorsturen naar de financiële afdeling.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.