I've transfered the money for my latest factuur several days ago and it still says "niet betaalt"
Can you please check again??
Bladzijde 1 / 1
Can you please check again??
Hoi Alina,
Het is mogelijk dat ons systeem de betaling niet heeft kunnen koppelen. Wanneer je een handmatige betaling doet, kunnen wij middels een betaalbewijs je betaling terug vinden. Wij willen je vragen een betaalbewijs (printscreen) te sturen van je gedane betaling. Indien de automatische incasso van een factuur niet succesvol kan worden uitgevoerd, wil ik je vragen de betaling altijd via de iDEAL link te laten verlopen. De iDEAL link ontvang je automatisch per email. Het betaalbewijs kan je mailen naar remail]klantenservice@simoy.nl[/email].
Graag verneem ik van je wat het ticketnummer is van je e-mail zodat ik deze kan door sturen naar de financiële afdeling om de betaling te koppelen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.