.

Beantwoord

Handmatige betaling factuur nog niet verwerkt

  • 1 May 2013
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Badge +1
Halloo,

ik heb op 22 april mijn factuur van maart overgemaakt naar reknr:121503038 buckaroo St.Derdengelden simyo.
Maar hij staat nu nog steeds op"niet betaald" hoe kan dat?

gr,nicky
icon

Beste antwoord door Natascha 2 May 2013, 14:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ik heb hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +9
Hallo niicky en Vandana,

De verwerking neemt enige tijd in beslag, zo'n 2 weken doorgaans.
Badge +6
Hoi Niicky & Vandana,

Het is mogelijk dat een handmatige betaling niet door het systeem word herkent. Graag een betaalbewijs van de betaling mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha. Wanneer ik het betaalbewijs heb ontvangen zal ik deze doorsturen naar de financiële afdeling.

Voor de toekomst maak de factuur niet handmatig over mocht Simyo kunnen afschrijven of word het bedrag gestorneerd dan ontvang je een e-mail met daar in een link van iDeal om middels deze link te betalen. Deze link is gekoppeld aan je gegevens in ons systeem en dan wordt de betaling automatisch verwerkt.

@ Franswon bedankt voor het meedenken.

Reageer