Goedemorgen,
Ik heb een email ontvangen waarin staat 2de herinnering factuur. Op de 31ste Oktober heb ik het bedrag van 41.47 euro overgemaakt naar jullie rekening ik heb het nog een keer voor de zekerheid nagekeken op mijn bang.......is mijn factuur nog niet verwerkt of ligt het aan mij????
Hopend op een spoedig antwoord,
Met vriendelijke groeten,
Bladzijde 1 / 1
Beste Galina,
Wanneer je een handmatige betaling doet kan het zijn dat het systeem deze niet automatisch koppelt aan je openstaande factuur.
Kan je een betaalbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha zodat ik de betaling kan opzoeken en deze kan koppelen aan je aansluiting.
Wanneer je een handmatige betaling doet kan het zijn dat het systeem deze niet automatisch koppelt aan je openstaande factuur.
Kan je een betaalbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha zodat ik de betaling kan opzoeken en deze kan koppelen aan je aansluiting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.