Skip to main content
Simyo medewerkers,



Tot mijn schrik krijg ik weer een factuur van jullie, inmiddels de 3de incorrecte factuur. Ik ben gelukkig al 2 maanden weg en wil NIETS meer met jullie te maken hebben. Inmiddels heb ik jullie wanpraktijken neergelegd bij de consumentenbond, ook op de trosradar site heb ik een aantal topics geopend. Bij verschillende telefoon mobiele provider sites heb ik ook al een hele slechte review gezet. Als jullie dit binnen 2 werkdagen niet oplossen dan zal ik mijn rechtsbijstandverzekering benaderen. 



hoogachtend,

A. Soerjbali Singh
Hoi AnSoerjbali,



De factuur die je hebt gekregen bevat de kosten voor je internetbundel van 3 tot en met 11 februari. De kosten van 12 tot en met de 28e hebben we gecrediteerd.

Dat is ook de reden dat je nu nog een mailtje hebt gekregen met een factuur. Er staat nu nog €1,34 open.



Heb ik het duidelijk uitgelegd op deze manier?

Reageer