Skip to main content
Hallo Simyo medewerker,



Sinds maart j.l. ben ik bezig om mijn rekeningnummer te veranderen en van dit nummer automatisch te laten incasseren.

Niet zo moeilijk voor jullie, lijkt mij.

Niets is minder waar. Niemand snapt het.



IK heb iig alles gedaan wat moest, dus de schuld kan niet bij mij liggen.

Wel heb ik al die tijd last van jullie: eenmalige betalingen, afgesloten worden, dreigen met extra kosten, zucht. Ik word er gestoord van. Vorige maand werd mij wederom door een medewerker verzekerd dat het deze keer echt goed zou gaan.....Jaja, niet dus.



Vorige week wederom het hele verhaalper mail  gedaan aan de klantenservice. Kreeg bericht terug dat ik moest zorgen voor een actieve rekening. En ja hoor, een blik op mijn laatste factuur en ik zag het: Buckaroo probeert van het oude rekeningnummer af te halen. Dit nummer is niet meer in gebruik. Daar is alles in maart immers mee begonnen, een verandering van rekeningnummer. Voor het juiste nummer (Rabobank) zie mails in maart inclusief scan van bankpasje en identificatie.



 Wil iemand dit nu aub voor eens en voor altijd aanpassen!!!!



Hartelijk dank.

Mevr. L. Jansen (v.h. van Everdingen)
Hoi Tilburg11,



Ik heb zojuist telefonisch contact met je gehad, omdat ik het erg vervelend dat je facturen nog steeds niet automatisch worden geïncasseerd van het nieuwe rekeningnummer.



Zoals aangegeven, dit is een uitzonderlijke situatie, in onze gegevens lijkt het echt alsof je nieuwe rekeningnummer bij ons actief is, vandaar dat wij hadden verwacht dat het nu goed zou zijn, maar helaas niet 😞



Onze IT afdeling heeft nu vandaag opnieuw je nieuwe rekeningnummer geactiveerd en verwacht dat daarmee het probleem is opgelost en je factuur van augustus volgende maand automatisch zal worden geïncasseerd.



Ik ga dit voor je in de gaten houden en neem hierover volgende maand nogmaals telefonisch contact met je op.



Daarnaast zal ik je vandaag nogmaals de e-mail sturen die op 19-8 is verstuurd om de factuur van juli via iDEAL te kunnen voldoen.



Excuses voor het ongemak en hou alsjeblieft hoop, het komt goed! 🙂

Reageer