Skip to main content
Geachte heer, mevrouw,



Allereerst wil ik melden dat ik woest ben. Het is werkelijk niet te geloven waar jullie mee bezig zijn daar bij Simyo

Ik krijg geen antwoord op een eerdere mail op service@simyo.nl en ook zijn jullie telefonisch zeer moeilijk te bereiken



Ik maak gebruik van jullie diensten sinds begin september 2012



Ineens werd er op mijn factuur van afgelopen oktober onterecht een bedrag van 1 euro aan internet verbruik in rekening gebracht. Dit terwijl ik amper 100 mb verbruikt had op een internet bundel van 1000 mb. Goed, dit kan natuurlijk een keer gebeuren. Ik heb van jullie toen netjes een email ontvangen met excuses en de mededeling dat dit weer gecorrigeerd zou worden en de 1 euro in mindering zou worden gebracht met de volgende factuur.



Dit is vervolgens ook gebeurd op de volgende factuur, maar tot mijn zeer grote verbazing is er ook op deze factuur wederom de dezelfde fout gemaakt en dus weer 1 euro aan onterechte internet verbruiks kosten in rekening gebracht. Ik heb toen dus vervolgens het bedrag door mijn bank terug laten boeken en vervolgens heb ik het JUISTE bedrag handmatig naar jullie overgemaakt. Dus met andere woorden, ik heb zelf mijn onterecht teveel betaalde euro terug gehaald.



Nu krijg ik van Simyo ineens herrineringsemails en een laatste aanmaning over die factuur! Ik word bedreigd dat mijn aansluiting gestopt zal worden en overgedragen zal worden aan het incassobureau als ik niet op de zeer korte termijn de (onterechte)  1 euro + 12,50 aan administratie kosten! overmaak.



Dit is natuurlijk te zot voor woorden. Jullie maken fouten in jullie administratie en vervolgens word de klant op deze manier behandeld.  

Dit is dus ook mijn laatste poging om in contact te komen met iemand van Simyo om deze onzin per direct te staken.

Anders zal ik sowieso zelf mijn abonnement op gaan zeggen en verdere stappen gaan ondernemen.



Hoogachtend,



J. Polak

Klantnummer:  1091948



       
Welkom op het forum jp80,



Dit is natuurlijk een vervelende situatie. Volgens ons systeem heb je inmiddels de 1 euro ook overgemaakt. Ik heb contact gehad met de financiële afdeling om ervoor te zorgen dat je geen herinneringen meer ontvangt. Wanneer er sprake is van een verkeerde rekening, kun je hier het beste een melding van maken. Wij zullen dan nagaan wat we kunnen doen om dit te herstellen. Vaak wordt een verrekening dan toegepast op je eerstvolgende factuur. We werken met een geautomatiseerd systeem en zijn dan niet op de hoogte van individuele gevallen. De technische dienst is druk bezig om de 1 euro berekening op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex

Reageer