Er staat op de simyo app dat ik mijn laatste factuur niet betaald heb, maar ik heb automatische afschrijving. Moet ik nog even afwachten of is er iets mis gegaan met de afschrijving? Er staat ook genoeg geld op mijn rekening.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Lydia93,
Goed dat je dat even checkt! Er is bij een aantal klanten iets niet helemaal goed gegaan met incasseren. Het wordt namelijk iets later afgeschreven. Je hoeft zelf in ieder geval niets te doen. Sterker nog, volgens mij is het inmiddels wel geïncasseerd nu. Klopt dat? De facturen die nog geïncasseerd moeten worden, worden vandaag en morgen geïncasseerd 🙂
Goed dat je dat even checkt! Er is bij een aantal klanten iets niet helemaal goed gegaan met incasseren. Het wordt namelijk iets later afgeschreven. Je hoeft zelf in ieder geval niets te doen. Sterker nog, volgens mij is het inmiddels wel geïncasseerd nu. Klopt dat? De facturen die nog geïncasseerd moeten worden, worden vandaag en morgen geïncasseerd 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.